Thursday, August 23, 2007

Kira Najtli mrzi slavne i "fotošop"



Mlada britanska glumačka zvezda Kira Najtli kritikovala je javnost zbog opsednutosti poznatim ličnostima, i priznala da ne voli kada se pojavi na naslovnoj strani nekog časopisa "sredjena" u "fotošopu".

Zvezda "Pirata sa Kariba" kaže: "Plaši me kada mladi ljudi kažu da žele da budu poznati.Bolje radite na berzi!"

Kira je razmišljala da potpuno prestane da se bavi glumom, zbog prevelikog pritiska slave. Smeta joj i opsednutost medija njenim izgledom.

"Kada pogledate naslovnu stranu sa mojom slikom, videćete da to jesam ja. Medjutim, kosu mi je sredio frizer, profesionalni šminker lice, a onda je neko sve to retuširao u "fotošopu". Zapravo i ne vidite mene, već tudju kreaciju" ogorčeno je izjavila glumica.

Opsednuta privatnošću, devojka koja je sazrevala u naručju filmske industrije, preferira da gleda stare filmove, jer ne zna ništa o privatnom životu glumaca.

"Magija je na ekranu, ne iza njega. Želim da gledam likove, a ne da prepoznajem lica sa naslovnih strana tabloida, o kojima na silu znam sve! Kada znate šta se krije iza, to uništava magiju" dodala je ona.

No comments: